Установка пневмоподушки в місце пружин - Пневмопідвіска

Логотип Мир Пневматики
- Доставка по Україні без передоплат
- Оплата при отриманні
- Працюємо з ПДВ
- Встановлення
Логотип Мир Пневматики
МЕНЮ
Перейти до контакту

Установка пневмоподушки в місце пружин

Встановити
Встановити пневмоподушку рукавного типу замість пружин
 
Підготовка до роботи та створення плану по установці
 
Установка даних пневмоподушок відбувається на всі рамні, а також цільнокузовні автомобілі.
 
1. Встановіть автомобіль на ямі або таким чином, щоб мати вільний доступ до задньої підвіски.
 
2. Використовуючи домкрат підійміть автомобіль щоб подивитися хід підвіски і щоб було простіше знайти золоту середину для кліренсу який вам зручний, щоб машина не була низько і її не задирало. Уважно дотримуйтесь мінімальної та максимальної висоти і тільки тоді починайте приступати до виготовлення кріплення та встановлення.
 
3. Перед тим як виготовляти кріплення самому, зробіть макет кріплення зі звичайного картону, так ви зможете розмітити отвори і правильно відрізати, і витрачати матеріал.
 
4. Конструкція повинна бути розбірною і кріпитися бажано на болти, правильне зварювання спрощує і прискорює процес установки.
 
5. Рекомендуємо виготовляти кріплення (свердлити отвори) індивідуально щодо характеристик кожного автомобіля, враховуючи всі його особливості: технічні зміни, посилення рами, моста, а також механічні пошкодження і розбіжності по кузову в разі довгострокової експлуатації!
 
6. Пневморессора встановлюється в зручне місце для резинокордової частини, так як під тиском і під час роботи вона може перетиратися деталями що знаходяться поруч, нормальне положення - це 15мм від перешкод. Висота чулка на повний виліт амортизатора повинна налягати на стакан як мінімум 1 см.
 
7. Пневморессора ставиться в те місце де була пружина, при цьому можна зберегти всі елементи старого кріплення, якщо заважають - зрізати їх і забути про них.
          Максимальний виліт подушки                        Мінімальна   висота

Важливо враховувати: Щоб уникнути розриву чулка на вильоті або протирання на просіданні!
 
Завжди починаємо з демонтажу пружини як показано на фото. Тільки після цього починаємо розміряти хід подушки і приміряти її і шукати її робочий хід.
 
Коли ми виміряли робочий хід подушки і її робоче положення, тільки тоді дивимося що будемо робити з нерівностями і виступами, обрізаємо їх або залишаємо і робимо під них підкладки з металу, до яких будемо кріпити подушку. Місце під кріплення пружини або опуклості можна обрізати або зробити перехідне кріплення щоб не змінювати конструкцію автомобіля. Приклади як на фото:


Демонтаж пружины
ПРИКЛАДИ КРІПЛЕННЯ ЗВЕРХУ
Перехідне кріплення виглядає так (приклад на Фольксваген Транспортер)

Переходное крепление
Переходное крепление на фото в машине
Увага: підібрати розмір під розмір відбійника треба максимально щільно, для цього заміряємо діаметр штангенциркулем і знаходимо відповідний шматок труби, якщо такого немає, то можемо вигнути в овал більше діаметра труби щоб сплюснути під необхідний розмір. Не обов'язково все обрізати, як часто опуклості і пластини можна використовувати в монтажі і підрізати їх так що б встановити правильний хід подушки.
 
Можна застосовувати для перехідного кріплення профільну трубу або круглу трубу, робити із них підкладки, приварювати або просвердлювати кузов, або балку, а потім кріпити на болти до них подушки. Ви можете примітити будь-який вид кріплення на свій розсуд, рекомендована товщина, металу не менше 3 мм,
 
Приклад для Віваро або Трафік Можна використовувати рідну пластину з відбійником, яка кріпиться на 4 болтах до кузову
Пример крепления для Виваро или трафик
Приклади міст пружин встановлених подушок
Пневмоподушки вместо пружин в машине
Головне правило в установці в місце пружин: максимально рівно виставити по вертикалі подушку і що б було вільне поруч місце не менше 15мм, так ви продовжите термін роботи подушок в 3 рази.
 
Основного правила кріплення і правил по кріпленню немає, найголовніше правило - закріпити подушку так щоб її не втратити в дорозі. Можна застосовувати будь-які види кріплення, але ми рекомендуємо все свердлити і закручувати на болти з спеціальним герметиком щоб болти від вібрацій не розкручувалася.
Головне дотримувати максимальний і мінімальний хід
 
пневмоподушки, щоб при повному вильоті амортизатора вона не розірвалась і дотримуватися мінімальний хід що б вона не затягувала гуму всередині подушки відбійником
Закріпити низ подушки
Низ подушки простіше кріпити через широку шайбу, потужну шайбу, на один болт як на малюнку
Закрепить низ подушки
Дуже важливо, щоб балка не висіла на гумово-кордовій частині подушки на повний вихід амортизатора!!! Для цього виміряйте завжди висоту і робочий хід подушки правильно.
 
Можна по можливості зробити перехідне кріплення подушок за такими макетами:
Макет крепления пневмоподушек
Установка пневмоподушки вместо пружин
Назад до змісту