Встановити пневмоподвеску на задній міст - Пневмопідвіска

Логотип Мир Пневматики
- Доставка по Україні без передоплат
- Оплата при отриманні
- Працюємо з ПДВ
- Встановлення
Логотип Мир Пневматики
МЕНЮ
Перейти до контакту

Встановити пневмоподвеску на задній міст

Встановити
Как установить пневмоподвеску
Підготовка до роботи і створення плану по установці пневморесор
 
Установка даних пневмоподушок підходить на всі рамні, а також суцільнометалеві, кузовні автомобілі.
 
1. Встановити автомобіль на ямі або таким чином, щоб мати вільний доступ до задньої підвіски.
2.Піддомкратьте автомобіль щоб подивитися хід підвіски і простіше знайти золоту середину для кліренсу, який вам зручний що б машина не була низько і її не задирала (нормальний кліренс 15-19см) Уважно дотримуйтесь мінімальну і максимальну висоту і тільки тоді починайте приступати до виготовлення кріплення та встановлення.
3. Перед тим як виготовляти кріплення самому, зробіть макет кріплення зі звичайного картону, так ви зможете розмітити отвори і правильно відрізати, і розподілити матеріал.
4.Конструкція повинна бути розбірною і кріпитися на болти, правильна робота зварюванням спрощує і прискорює процес установки.
5.Рекомендується виготовляти кріплення (свердлити отвори) індивідуально щодо характеристик кожного автомобіля, враховуючи всі його особливості: технічні зміни, посилення рами, моста, а також механічні пошкодження і розбіжність по кузову задля довгострокової експлуатації!
6. Пневморесора встановлюється в зручне місце для самої резино кордової частини так як під тиском і під час роботи вона може перетиратися через поряд встановлені деталі, нормальне положення це 15мм від перешкод.
7.Пневморесора ставитися паралельно наскільки можливо до лонжерону або рами, дуже часто замість відбійника, може і на ресору, залежить від конструкції автомобіля. Ви самі можете вибрати комфортне для неї місце.
Приклади правильної позиції і установочного місця для пневморессор для різних видів конструкцій авто    
На задній круглий міст
Задний круглый мост
На саму ресору
Установка на саму рессору
На балку з підрамником
Балка с подрамником
Прямокутний міст зі зміщенням
Установка на саму рессору
Видео обзор установка пневморессор
УСТАНОВКА ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ НА ЛОНЖЕРО
 
 
Перед встановленням обов’язково зняти відбійник і зачистити лонжерон щоб він був рівний пофарбувати грунтом або рідкою гумою обробити!
На малюнку показано правильне розташування зовнішньої і внутрішньої пластини. Установку починаємо з верхньої зовнішньої пластини. Розмічаємо 2 отвори і свердлимо горизонтально строго під 90 градусів, щоб вони співпали з внутрішньої і зовнішньої пластиною. Після того як просвердлили отвори в лонжероні, до верхньої зовнішньої пластині необхідно прикрутити Пневмоподушка визначивши її комфортне положення (максимально зсунувши під лонжерон, не ближче 2 см. до ресори) Після того як ми одягли подушку, одягаємо як на малюнку кріплення зовнішньої пластини має бути з боку колеса і тільки потім ми з’днуємо наружну і внутрішню пластини болтами з комплекту. Підтягуючи контргайки кожну по черзі без фанатизму, щоб рівномірно і без вигину їх притягнути і не зігнути лонжерон.
 
Коли ви встановили одну сторону то тільки тоді приступайте до установки другої сторони
 
Встановлюйте підрамник і після того відмічайте отвори під сверловку в лонжероні для другої пластини

 
   
 
Правила підгонки підрамника:
 
    Підрамник встановлюється відразу після установки і складання однієї верхньої сторони, розмічають рулеткою внутрішню відстань, від внутрішньої пластини до краю лонжерона протилежного боку, тільки тоді ви підрізали підрамник по довжині і забираєте ще 7мм додатково (це товщина внутрішньої пластини і шви зварювання) Після того як ви одягнете підрамники з однієї сторони, тільки потім приступайте до розмітки отворів на другу сторону. Така послідовність дасть вам можливість легше одягнути підрамник, так як після установки двох сторін ви їх можете не завести, а також це дасть правильно виставити симетрично обидві сторони верхніх кріплень.
 
 
Після того як ви зберете кріплення у Вас повинні вийти як на малюнку збоку, якщо є можливість щось допрацювати або поліпшити можете це зробити. Обов’язково  підсилити конструкцію просвердливши отвори в підрамнику і верхній пластині вертикально і додатково стягнути болтами їх між собою як на малюнку з боку і напрямок сверловки з болтом вказує стрілка. Це дасть додаткову жорсткість і посилення,  для тих, хто буде возити понад 2000 кг вантажу.

 
Как лучше качать подушки пневмоподвески
УСТАНОВКА ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ НА РАМУ
 
 
                                                  Установку на рамний автомобіль починаємо з розмітки і підрізки підрамників. Потрібно взяти рулетку і проміряти внутрішній розмір між рамами і підрізати їх. Далі ми вставляємо підрамники у внутрішню пластину і скручуємо їх з внутрішньої пластиною як показано на малюнку збоку. Болти і контргайки йдуть в комплекті. Затягуємо всі болти акуратно і без фанатизму. Потім підрамники вставити в раму і відкласти до тих пір, поки не розмітимо і не встановимо зовнішню пластину.

 
Розмітка та встановлення внутрішньої і зовнішньої пластини:
 
Беремо зовнішню пластину і прикладаємо її до рами із зовнішнього боку, розмічаємо горизонтальні отвори і свердлимо їх. Потім розмічаємо вертикальні отвори і також їх свердлимо. Всі роботи проробляємо так як показано на малюнку збоку. Теж саме робимо і з протилежного боку в такому ж порядку. Перед тим як встановити верхнє кріплення, до зовнішнього куточка потрібно прикріпити пневмоподушку, прикручуємо її гвинтами діаметром 8 мм в потай.Потім встановлюємо верхнє кріплення, стягуємо почерзі, точно також, як і свердлили. Затягуємо все акуратно і без фанатизму. Всі болти і контргайки для установки йдуть в комплекті з кронштейнами.

ОПИС ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ
 
Підрамники: Потрібні для посилення і розпірки лонжеронів і рами автомобіля, необхідний, коли машину будуть перевантажувати більше норми іустанавлівается обов'язково якщо верх подушки не заходить менше 70% під раму або лонжерон.
 
Верхнє креплення: Потрібно для того, щоб пневмоподушка не ​​вигнула або не влізла в раму, а також з'єднує болтами подушку з рамою що спрощує набагато монтаж, правильно ставиться зовнішньою пластиною відколеса, а внутрішня пластиа всередині до центру мосту дивимося малюнок:

 
                                                      УВАГА: Отвори свердлимо строго по діаметру болта, Для верхнього кріплення застосовуємо пластину г-образної форми і профільну трубу товщиною не менше ніж 4мм.Установка до рами або до кузова відбувається завдяки болтів.

Монтаж нижнього кріплення.

 
                                                 
 

 
 
Пластина на міст чи балку:
 
Потрібна для того щоб спростити монтаж подушки, і без труднощів зафіксувати подушку з хомутами кріплення на балці або мосту. Завдяки їй не обов'язково ловити отвори нижніх хомутів з отворами в подушці, можна закріпити їх з пластиною, а подушку зміщувати в заплановане для неї місце.
 
    Щоб правильно встановити пневмоподушк на балку або міст вам необхідно взяти шестигранник на 5мм і відкрутити 4-и болта які стягують верхній фланець і кільце на самій резині пневмоподушки таким чином ми зможемо провернути фланець так щоб збіглися верхні і нижні отвори для кріплення пневмоподушки на нижній і верхній пластині.

 
Примітка: Увага провертайте фланець тільки після того як ви послабили болти. Відкручувати болти тільки по колу по 2 обороту і затягувати обов'язково по колу в тому ж порядку і по 2 обороту щоб не вигнуло і не перекосило фланці.
 
Нижні хомути:
 
Потрібні для того щоб зафіксувати пластину для подушки з мостом або балкою, щоб кріплення не провернуло разом з подушкою, тому затягувати добре через контргайку хорошими болтами, щоб не тягнутися не економте на болтах і змастіть їх для того, щоб вони легко відкручувалися, для спрощеного обслуговування надалі.
 
 
 
 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Видео обзор подключения пневмоподвески
Назад до змісту