Устанвить пневмоподвеску на задний мост
Установить
Подготовка к работе и создание плана по установке пневморессор
Установка данных пневмоподушек подходит на все рамные, а также цельнометаллические, кузовные автомобили.
1. Установить автомобиль на яме или таким образом, чтобы иметь свободный доступ к задней подвески.
2.Пиддомкратьте автомобиль посмотреть ход подвески и проще найти золотую середину для клиренса, который вам удобный что бы машина не была низко и ее задирала (нормальный клиренс 15-19см) Внимательно следуйте минимальную и максимальную высоту и только тогда начинайте приступать к изготовлению крепления и установки.
3. Перед тем как изготавливать крепления самому, сделайте макет крепления из обычного картона, так вы сможете разметить отверстия и правильно отрезать, и распределить материал.
4.Конструкция должна быть разборной и крепиться на болты, правильная работа сваркой упрощает и ускоряет процесс установки.
5.Рекомендуеться изготавливать крепления (сверлить отверстия) индивидуально в характеристиках каждого автомобиля, учитывая все его особенности: технические изменения, усиление рамы, моста, а также механические повреждения и расхождение по кузову для долгосрочной эксплуатации!
6. пневморессор устанавливается в удобное место для самой резино кордовой части так как под давлением и при работе она может перетираться через наряду установлены детали, нормальное положение это 15мм от препятствий.
7.Пневморесора относиться параллельно насколько возможно к лонжерону или рамы, очень часто вместо отбойника, может и на рессору, зависит от конструкции автомобиля. Вы сами можете выбрать удобное для нее место.
Примеры правильной позиции и установочного места для пневморессор для различных видов конструкций авто
На задній круглий міст
На саму ресору
На балку з підрамником
Прямокутний міст зі зміщенням
Видео обзор установка пневморессор
УСТАНОВКА ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ НА ЛОНЖЕРО
Перед встановленням обов’язково зняти відбійник і зачистити лонжерон щоб він був рівний пофарбувати грунтом або рідкою гумою обробити!
На малюнку показано правильне розташування зовнішньої і внутрішньої пластини. Установку починаємо з верхньої зовнішньої пластини. Розмічаємо 2 отвори і свердлимо горизонтально строго під 90 градусів, щоб вони співпали з внутрішньої і зовнішньої пластиною. Після того як просвердлили отвори в лонжероні, до верхньої зовнішньої пластині необхідно прикрутити Пневмоподушка визначивши її комфортне положення (максимально зсунувши під лонжерон, не ближче 2 см. до ресори) Після того як ми одягли подушку, одягаємо як на малюнку кріплення зовнішньої пластини має бути з боку колеса і тільки потім ми з’днуємо наружну і внутрішню пластини болтами з комплекту. Підтягуючи контргайки кожну по черзі без фанатизму, щоб рівномірно і без вигину їх притягнути і не зігнути лонжерон.
Коли ви встановили одну сторону то тільки тоді приступайте до установки другої сторони
Встановлюйте підрамник і після того відмічайте отвори під сверловку в лонжероні для другої пластини
Правила підгонки підрамника:
Після того як ви зберете кріплення у Вас повинні вийти як на малюнку збоку, якщо є можливість щось допрацювати або поліпшити можете це зробити. Обов’язково підсилити конструкцію просвердливши отвори в підрамнику і верхній пластині вертикально і додатково стягнути болтами їх між собою як на малюнку з боку і напрямок сверловки з болтом вказує стрілка. Це дасть додаткову жорсткість і посилення, для тих, хто буде возити понад 2000 кг вантажу.
УСТАНОВКА ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ НА РАМУ
Розмітка та встановлення внутрішньої і зовнішньої пластини:
Беремо зовнішню пластину і прикладаємо її до рами із зовнішнього боку, розмічаємо горизонтальні отвори і свердлимо їх. Потім розмічаємо вертикальні отвори і також їх свердлимо. Всі роботи проробляємо так як показано на малюнку збоку. Теж саме робимо і з протилежного боку в такому ж порядку. Перед тим як встановити верхнє кріплення, до зовнішнього куточка потрібно прикріпити пневмоподушку, прикручуємо її гвинтами діаметром 8 мм в потай.Потім встановлюємо верхнє кріплення, стягуємо почерзі, точно також, як і свердлили. Затягуємо все акуратно і без фанатизму. Всі болти і контргайки для установки йдуть в комплекті з кронштейнами.
ОПИС ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ
Підрамники: Потрібні для посилення і розпірки лонжеронів і рами автомобіля, необхідний, коли машину будуть перевантажувати більше норми іустанавлівается обов'язково якщо верх подушки не заходить менше 70% під раму або лонжерон.
Верхнє креплення: Потрібно для того, щоб пневмоподушка не вигнула або не влізла в раму, а також з'єднує болтами подушку з рамою що спрощує набагато монтаж, правильно ставиться зовнішньою пластиною відколеса, а внутрішня пластиа всередині до центру мосту дивимося малюнок:
Монтаж нижнього кріплення.
Пластина на міст чи балку:
Потрібна для того щоб спростити монтаж подушки, і без труднощів зафіксувати подушку з хомутами кріплення на балці або мосту. Завдяки їй не обов'язково ловити отвори нижніх хомутів з отворами в подушці, можна закріпити їх з пластиною, а подушку зміщувати в заплановане для неї місце.
Примітка: Увага провертайте фланець тільки після того як ви послабили болти. Відкручувати болти тільки по колу по 2 обороту і затягувати обов'язково по колу в тому ж порядку і по 2 обороту щоб не вигнуло і не перекосило фланці.
Нижні хомути:
Потрібні для того щоб зафіксувати пластину для подушки з мостом або балкою, щоб кріплення не провернуло разом з подушкою, тому затягувати добре через контргайку хорошими болтами, щоб не тягнутися не економте на болтах і змастіть їх для того, щоб вони легко відкручувалися, для спрощеного обслуговування надалі.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Видео обзор подключения пневмоподвески